Середа
15.05.2024
13:09
Форма входу
Категорії розділу
світова література [5]
основи здоров"я [4]
географія [1]
англійська мова [0]
російчька мова [0]
образотворче мистецтво [0]
художня культура [0]
музичне мистецтво [0]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
width="213" data="http://agitki.ru/flash/stuff/dclock2.swf">
Великомедведівська гімназія Судилківської ОТГ
Головна » Файли » розробки уроків » світова література

У категорії матеріалів: 5
Показано матеріалів: 1-5

Сортувати по: Даті · Назві · Рейтингу · Коментарям · Завантаженням · Переглядам

Перед  людиною три шляхи

 до пізнання:

   шлях критичного мислення – найбільш благородний,шлях наслідування – найбільш легкий  і шлях особистого досвіду – найбільш  важкий.

світова література | Переглядів: 417 | Завантажень: 40 | Додав: fizzik | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)

Актуальність проблеми. Серед найголовніших завдань сучасної освіти є впровадження таких методів навчання,які розвивають «уміння самостійно вчитись, критично  мислити…здатність до самопізнання і самореалізацію особистості в різних видах творчої діяльності,навички, необхідні для життєвого і професійного вибору».

Відповідно до зазначених завдань я і обрала тему «Формування та розвиток критичного мислення на уроках світової літератури». Її актуальність полягає у визначенні напрямків методичного пошуку, способів формування критичного мислення та знаходження шляхів подолання недостатньої сформованості в учнів загальних дидактичних умінь, потрібних для самостійної оцінки.

Провідна ідея досвіду: формування критичного  мислення шляхом оптимізації різноманітних підходів у вивченні світової літератури через систему занять    та  самостійну роботу.

Мета досвіду: створення моделей формування критичного мислення учнів на основі гіпотез, конструктів, що ведуть до самоусвідомлення змісту художнього твору й формування багатоаспектних відповідей стосовно його інтерпретації.

Використання технології критичного мислення допомагає вчителю підвищити мотивацію учнів, більш раціонально побудувати процес навчання й ,таким чином, досягти гарантованих результатів педагогічної діяльності. Це й зумовлює необхідність постійного різностороннього саморозвитку особистості педагога.

Дану проблему досліджували науковці М.Бахтін «Читацька відповідальність за прочитане», Ю.Ковбасенко «Підвищення ефективності викладання зарубіжної літератури», О.Пометун та Л.Пироженко «Інтерактивне навчання», А.Кроуфорд, В.Саул,С.Метьюз «Технології критичного мислення».
світова література | Переглядів: 934 | Завантажень: 471 | Додав: fizzik | Дата: 11.02.2014 | Коментарі (0)