Середа
15.05.2024
06:30
Форма входу
Категорії розділу
світова література [5]
основи здоров"я [4]
географія [1]
англійська мова [0]
російчька мова [0]
образотворче мистецтво [0]
художня культура [0]
музичне мистецтво [0]
Пошук
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 24
Друзі сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
width="213" data="http://agitki.ru/flash/stuff/dclock2.swf">
Великомедведівська гімназія Судилківської ОТГ
Головна » Файли » розробки уроків » географія

Звіт про проведення тижня географії (Швець Н.,В)
[ Викачати з сервера (4.90 Mb) ] 19.02.2015, 21:07

 

 

 

Великомедведівський навчально-виховний комплекс

«загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів –

 дошкільний навчальний заклад»

 

 

ЗВІТ

ПРО ПРОВЕДЕННЯ ТИЖНЯ ГЕОГРАФІЇ У ШКОЛІ

 

 

 

Вчитель географії та біології,

педагог-організатор Н.В.Швець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

с.Велика Медведівка 2015

 

План проведення

 Тижня географії у

 

Дата

Запланований захід

Відповідальний

1

Понеділок

02.02

Урочисте відкриття тижня географії. Лінійка.

Старт конкурсу плакатів на тему «Планета Земля в майбутньому».

 

Вч. географії Н.Швець

2

Вівторок

03.02

Інтелектуальна гра «Відкриваємо Америку».(9-11 клас)

 

Вч. географії Н.Швець

3

Середа

04.02

Виставка новинок   географічної літератури, журналів.

Перегляд фільму «Від полюса до полюса»

Гра «Хто вище?»

Вч. географії Н.Швець

4

Четвер

05.02

Географічний  КВК  «ЧудоСвіт». (6-8 клас)

Вч. географії Н.Швець

 

П’ятниця

06.02

Інтелект шоу «Я люблю Україну» (1-4 клас)

Географічна руханка «Танцюючий вітер» (дошкільна група)

Нюнько Ж.І.

 

Марчук О.Ю.

5

Субота

07.02

Урочисте закриття тижня географії. Підведення підсумків. Визначення переможців:

  • Найкращий плакат
  • Найкращий знавець географії
  • Найартистичніший географ

 

Вч. географії Н.Швець

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Географічна гра «Відкриваємо Америку»

Мета: закріпити та удосконалити географічні та картографічні знання учнів ; сприяти розвитку логічного мислення,  вміння працювати в команді, розширенню кругозору, прояву винахідливості;  викликати інтерес до уроків географії.

Учасники гри: дві команди 9 та 10-11 класів,  журі, вболівальники.

Обладнання: малюнки тварин, географічні карти, посилки із ківі, картоплею, ліаною, пташине молоко.

 

Ведуча географічної гри

Умови гри:  гра проводиться у  6  раундів. За перемогу у кожному команди отримують певну кількість балів. На початку гри проводиться жеребкування для визначення черговості виступу. Після останнього раунду журі визначає команду ,що є переможцем , а отже справжнім патріотом – знавцем свого материка і нагороджує сертифікатами та подарунками.

 

Хід гри

Вступне слово вчителя

Вітаю усіх учасників географічної гри «Відкриваємо Америку».

Насправді Америка вже давним-давно відкрита, але усі українці, дізнавшись щось нове і невідоме, кажуть «Прямо Америко відкрив!»

 

Журі географічної гри

Сьогоднішня гра буде цікавою і змістовною і кожен з вас отримає бонусні бали, які в кінці тижня ми переведемо в оцінки.

 

Відправляючись в дорогу водіям кажуть «Ні гвіздка, ні жезла!»

Людині яка йде на екзамен або співбесіду «Ні пуху, ні пера!»

Географа ж відправляють в мандрівку зі слова «Ні високих порогів, ні стрімких водоспадів!», на що у відповідь чують «З компасом!»

І раунд «Патріот»

Кожен з нас мріє подорожувати і дізнаватись усе про навколишній світ. А чи знаємо ми свій край? Перевіримо?

Кожна команда отримує конверт, у як5ому знаходяться адміністративні області України.  Викладіть із них адміністративну карту нашої держави.

ІІ раунд «Ноїв ковчег»

Шановні знавці,  а чи добре ви знаєте мешканців планети Земля? У нас є торбинка - справжнісінький «Ноїв ковчег».У ній зібрані тварини з усіх материків \. Задача команд  «розселити » тварин по материках і сказати про цю тваринку бодай 1 цікавий факт.

Кожна правильно поселена тварина приносить команді 1бал.Цікавий факт з життя тварин - ще один бал.

ІІІ раунд усна  вікторина

1. У  якому  морі  ловлять  рибу  жителі  трьох  частин  світу?

2. У  яких  материків  крайні  західні  точки  роз-міщені  в  Західній  півкулі,  а  у  Східній півкулі — східні?

3. Яка  держава  займає  весь  материк?

4. Яке  море  світу  найтепліше?

 

ІІ раунд «Ноїв ковчег»

5. На  якому  материку  немає  жодної  річки?

 

6. Який  місяць  найтепліший  в  Австралії?

7. Який  материк  перетинають  всі  меридіани?

8. Яку  течію  можна  назвати  «піччю»  Європи?

9. Яке  море  немає  берегів?

10. Чому  кенгуру  не  бояться  тигрів?

11. Які  «кольорові»  моря  є  на  карті  світу?

12.Назви яких країн і їх столиць співпадають?

13.Яка частина світу розташована в чотирьох півкулях?

14. Яке озеро найглибше у світі?

15. Хто вперше створив глобус?

16. Яка площа нашої планети?

17. Яка рівнина найбільша у світі ?

18. Чи можна найбільшу у світі гору “потопити” в океані? У якому?

19. У якому морі не можна потонути?

20. Яка країна світу  найбільша за площею?

  4-й раунд  (гонг)  «Посилка з сюрпризом»   

Кожній команді материка надійшла посилка. Але отримає посилку лише та команда, яка здогадається, що в ній міститься. Посилку супроводжує  лист з коротким описом вмісту. На роздуми команді  -  1 хвилина.

За відгадку ви отримаєте  3 бали і вміст посилки.

1 Посилка для 1 команди ---- ківі.

Лист: На острові Тасманія мешкає птах-ендемік, який зовні схожий на клубок шерсті проткнутий спицею. В посилці, звичайно , не птах, але те, що в ній міститься називається так само як і цей птах і є дуже смачним і корисним, з великим вмістом вітаміну С.

Лист: Його люблять і діти, і дорослі, а також маленькі мешканці Антарктиди, які й зовні трохи схожі на людей. Але для них воно має інший вигляд ніж для людей - кислувате, пахне рибою.

(Пташине молоко – кислувата рідина з напівперетравленої риби, якою пінгвіни годують своїх малят)

 

Команда «Сніжинка»

 

2 Посилка для команди ---- картопля.

Лист: Спочатку люди її квіти використовували для букетів прекрасним дамам, а її плоди вважали отруйними. Тепер ми використовуємо зовсім іншу  частину цієї рослини. Родом вона саме з вашого материка.

(Підказка: На нашому столі буває  вона майже щодня у вареному, смаженому, печеному вигляді )

Лист: Ця рослина має гнучкі і довгі стебла і листки, ніби покриті воском. На її вітах постійно гойдаються мавпи і Тарзан.

5-раунд  (гонг)          «Капітани вперед

Капітани повинні добре орієнтуватися на карті  й добре знати карти всіх материків. Змагання між ними відбуватимуться  біля карти попарно.  Переможці першої і другої пари змагатимуться між собою.  Необхідно показати по шість об’єктів на  будь-якому з вивчених материків.

Кожен капітан принесе своїй команді стільки балів скільки об’єктів він показав правильно.

6-й раунд( гонг )        «Зрозумій мене»

Сила кожної команди  у вмінні розуміти один одного з півслова. У конкурсі беруть участь по два представники від команди. На екрані комп’ютера будуть висвітлюватись географічні об’єкти,. Один із учасників , не називаючи їх, спробує пояснити , що ж саме там  зображено  своєму товаришу, який знаходиться спиною до екрану і  тому не бачить зображень. У якості підказки є опорне слово на екрані. Ви обмежені часом:  1 хвилина або 8 картинок. Якщо не  знаєте відповіді говоріть – «далі».

Кожна команда набере кількість балів, що відповідає правильним відповідям.

Підсумок гри: заключне слово журі, вручення сертифікатів.

 

 

 

 

 

 

Географічний КВК  «ЧудоСвіт»

Мета:узагальнити і систематизувати знання учнів з географії, розвивати уявлення школярів про світ та своє місце у ньому; виховувати почуття патріотизму та віри у власні сили.

Обладнання: географічна карта, глобуси, ноутбук, музичні композиції, ромашки із завданнями

Учасники: учні 6-8 класів

Хід гри

Організаційний момент.

Слово вчителя.

Світ який — мереживо казкове!..

Світ який — ні краю ні кінця!

Зорі й трави, мрево світанкове,Магія коханого лиця.

Сьогодні незвичайно цікаве дійство – географічний КВК.

Хай не буде переможених і переможців, хай удача посміхнеться найкращим з кращих.  Ми починаємо.

І Привітання.

Назва команди, емблема, девіз.

ІІ Розминка

Кожна з команд отримує 3 запитання. Кожне питання оцінюється у 2 бали. Кожна команда може отримати за конкурс 6 балів.

  1. В Казахстані є озеро, що має одну особливість: у східній частині-солона вода, а в західній-майже прісна. Назвіть озеро. (Балхаш)
  2. Велика за площею країна, має різноманітні природні умови. На її території знаходяться найбільші за площею і найглибше озеро світу. Новий рік тут можна зустрічати декілька разів. Назвіть країну і її столицю. (Росія, Москва)
  3.  Їх називають головними розпорядниками тепла в океані. Що так називають? (Течії)
  4.  Ця рослина-диво на річці Амазонці. В її назві є слово корона і перемога. Що це за рослина? Розкажіть про неї. (Вікторія-регія)

ІІІ конкурс «Музичний»

Українці – співоча нація. Ми співаємо коли нам сумно і коли весело, ввечері і вранці, вдома і в гостях. І дуже часто у своїх піснях ми описуємо не тільки почуття, але й певні географічні явища і процеси. Я пропоную вам прослухати уривки пісень і охарактеризувати ті географічні явища, які у них згадувались.

ІV.Пантоміма

Ми не лише співоча, але й артистична нація – у кожному з нас живе великий Ступка.

За допомогою міміки і жестів зобразити географічне явище чи процес, який написаний на листочку.

  • Веселка
  • Горизонт
  • Блискавка
  • Лавина
  • Слон
  • Жирафа

V. «Давайте погадаємо»

Ще з самого малечку ми , зриваючи пелюстки ромашки, гадаємо «Любить-нелюбить». Спробуймо погадати на географічних ромашках. Зриваючи пелюстки, давайте визначенню поняттю, яке там написане.

  • Гілеї
  • Сельва
  • Льянос
  • Кампос
  • Скреб
  • Маквіс
  • Атол
  • Порарока
  • Хамсин
  • Фен
  • Чинук
  • Меандри
  • Альбедо

VІ.Конкурс Капітанів

Назвіть якомога більше мандрівників і відкривачів планети Земля.

VІІ. Географічна дуель «Крутани глобус»

  • Знайдіть на глобусі острови, названі на честь великих релігійних свят. (Пасхи, Вознесіння, Різдва, Св. Єлени)

VІІІ. Гра  «Брейн-ринг»

1.Європейські  купці  спочатку  говорили  про  нього  як  про   іграшку, яку приніс один із венеціанських купців,  а  пізніше  ця іграшка вірно слугувала їм у мандрівках. Назвіть  його.  (Компас)

2.В  античні  часи  на  берегах  морів  знак  кораблям  уночі  подавали  за  допомогою  вогню,  а  як  це  робили  вдень?  (За  допомогою  диму)

3.Про  нього  говорили,  що  він  першовідкривач  без  відкриття.  Про  кого? (Колумба)

4.18  жовтня   1520  року  флот  Магеллана  у  Південній  Америці  обігнув  великий  мис,  за  яким  починається  вузький  прохід  води,  і  дав  наказ  зачерпнути  води.  Для  чого?  (Солона  чи  прісна  вода:  протока  це  чи  річка)

5.За  своїми  хімічними  властивостями  він  благородний,  але  роль  його  у  житті  людей  такою  назвати  навряд  чи  можна.  „Там,  де  він,  там  підлість  і  зрада,  там  кров”.  Про  який  метал  так  писав  один  французький  просвітитель? (Про  золото)

6.Як  і  верблюдів,  їх  називають  „ мандрівниками» пустелі?  (Бархани)

7.Про  нього  кажуть,  що  він  вічний  мандрівник,  який  не  знає  кордонів.   Що  це? (Вітер)

8.Члени  племені  халдеїв  помітили,  що  під  час  затемнення  Місяця  тінь  із  Землі  падає  на  нього  і  на  підставі  цього  зробили  висновок.  Який? 

( Земля  має  форму  кулі)

9. У  країнах  з  жарким  кліматом  її  добували  під  сонячними  променями,  а   в  країнах  із  холодним  кліматом — шляхом  виморожування.  Що  саме?  (Кухонна  сіль)

10.Що  можна  назвати  гарячою  кров’ю  Землі?  (Вулкани)

11.Для  хіміка — формули  хімічних  реакцій,  для  математика — цифри     й  рівняння,  а  що  для  географа?  (Карта)

12.Водорість  ламінарія  накопичує  у  своїх  тканинах  цей  медичний препарат  у  такій  кількості,  яка  перевищує  вміст  цього  препарату

в  морській  воді  в  100  тис разів.  Назвіть  цей препарат.  (Йод)

ІХ. Підсумки  гри.Визначення  переможців.

 

 

 

До гри долучилися й вчителі

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виставка географічної літератури та дитячих плакатів

 

 

 

 

 

 

Категорія: географія | Додав: fizzik
Переглядів: 2553 | Завантажень: 84 | Коментарі: 2 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: