ЗАТВЕРДЖУЮ:
Директор Н. Лінник
Великомедведівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад»
План
проведення Всеукраїнського тижня правознавства
у Великомедведівському НВК
08.12. – 15.12. 2017 р.
Дата
|
Захід
|
Клас
|
Відповідальний
|
08.12.
|
1.Відкриття тижня правознавства.
2.Підготовка матеріалів до створення пам’ятки для учнів і батьків «Стоп – насильство»
3. Проведення Всеукраїнського уроку правознавства «Права людини і дитини»
|
1-11
1-11
8-11
|
Борилюк Д.П.
Класні керівники
Борилюк Д. П.
|
11.12.
|
1. Проведення правової вікторини
2.Оформлення загальношкільної пам’ятки «Права та обов’язки учня». 3.Відео-урок. «Право на освіту та отримання професії»
|
9-11
1-11
5-11
|
Борилюк Д. П.
Класні керівники
Борилюк Д. П.
|
12.12.
|
1.Виставка літератури на правову та правоосвітню тематику.
2. Конкурс малюнків, творів та віршів «Щастя моєї родини»
|
9-11
1-7
|
Бібліотекар
Класні керівники
|
13.12.
|
1.Правовий всеобуч «Як захистити свої права»
2. Підготовка сенкана «Конституція України»
|
─
9-11
|
Борилюк Д.П.
Класні керівники
|
14.12.
|
1. Правовий квест «У світі права»
|
6-11
|
Борилюк Д.П.
|
15.12
|
1. Оформлення стін-газети «Ми діти правової держави»
2.Закриття тижня. Підведення підсумків
|
1-11
|
Класні керівники
|
Додатково протягом тижня:
1. Виставка літератури на правову тематику, оформлення стенда.
2. Бесіди про підвищення правової культури.
3. Класні виховні години «Права дитини»
Звіт про проведення тижня правознавства (08.12-09.15. 2016.)
1. 08.12. На шкільній лінійці було урочисто оголошено про відкриття тижня правознавства в школі. Цього ж дня серед учнів 1-11 класів було підготовлено матеріали до створення пам’ятки для учнів і батьків «Стоп – насильство» (відповідальні: класні керівники.)
Мета заходу: популяризація серед учнів школи необхідності набуття правових знань, вміння захистити себе від порушення прав, від жорстокості та насильства.
2. З нагоди відзначення Міжнародного дня прав людини цього ж дня було проведено Всеукраїнський урок «Права людини і дитини» (серед учнів 5-11 класів) (відповідальний: Борилюк Д. П.)
Мета: розповісти учням про права людини; про прийняття Конвенції з прав людини, Декларації про права дитини; захист прав людей міжнародними організаціями та державними органами. Розвинути їхню правову компетенцію, навички мислення та прийняття рішень.
3. 11.12. серед учнів 9-11 класів було проведено правову вікторину (відповідальний Борилюк Д.П.)
Мета: перевірити знання учнів з основ правознавства, їхню ерудицію та вміння розв’язувати різні юридичні задачі та ситуації.
Учні утворили 3 команди і за підсумками трьох раундів перемогу здобула команда «Юристи» (11 клас)
4. Цього ж дня також було оформлено загальношкільну пам’ятку «Права та обов’язки учня». (відповідальні: класні керівники)
Мета: нагадати для учнів не лише про їхні головні права, а також про обов’язки, які вони мають виконувати у навчально-виховному процесі.
5. Протягом тижня правознавства в шкільній бібліотеці діяла виставка літератури на правову та правоосвітню тематику. (відповідальна: Мєшкова Т. В.)
Мета: популяризація серед учнів школи літератури про права людини, галузі права; формування правосвідомості у молодого покоління.
6. 12.12. серед учнів 1-7 класів було проведено конкурс малюнків, творів та віршів «Щастя моєї родини» (відповідальні: класні керівники)
Мета: прищеплення любові та поваги до своєї родини, батьків та рідних; розуміння цінності сім’ї у розвитку сучасної правової держави.
7. 13.12. Серед учнів старших класів, а також педагогічних працівників було проведено правовий всеобуч «Як захистити свої права» (відповідальний Борилюк Д.П.)
Мета: поширити серед аудиторії інформацію про відповідальні органи України, які стоять на захисті прав людини та дитини; перегляд епізодів право виховних відеороликів про служби захисту населення, популяризація номерів та адрес даних служб.
8. 14.12. серед учнів 6-11 класів було проведено своєрідний квест під назвою «Детективно-правові головоломки» (відповідальний Борилюк Д.П.)
Мета: перевірка учнівської ерудиції, вміння знаходити вихід з різних ситуацій, розв’язувати заплутані на перший погляд завдання та загадки.
Учні, шляхом жеребкування, були поділені на 3 команди. Їм пропонувалось розгадати відео загадки, історії та ситуації. Перемогу в даній нелегкій боротьбі здобула збірна команда «Шерлоки»
9. 15.12. учні завершили оформлення стінгазети «Ми діти правової держави»
Мета: діти представили власні малюнки, плакати із зазначенням основних прав дитини, їхнього пояснення та захисту з боку держави
15.12. Підведення підсумків тижня правознавства. Нагородження переможців на шкільній лінійці.
|